Bonden gifter sig!

Hello sugarpies!

Sitter och kollar på bondens bröllop! Typiskt bara att det är den störda bonden som gifter sig! Dock kan jag inte låta bli att gråta nu när Emma sjunger för honom. Varför är jag så blödig!!?

Nåväl.. nyss kommit hem från kör.. fick ett ryck förut, så gick in till stan från mig! (hisingen liksom!) men det tog bara typ 50 minuter till handels, inte alls farligt! Tror jag går in imorrn med ! :)

Imorrn blir det biblioteket på fm, sen lunchträning, spinning! Därefter hem och plöja teorier och metoder innan Linda och jag ska plugga statistik! Fullspäckad dag med andra ord! Skönt att ha mycket att göra! :)

Nää.. ska nog lägga mig i sängen och slänga på The Holiday!

Sussa sött!


Sååå bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bara du som är blödig, blev oxå tårögd, fint var det=)

2009-01-26 @ 22:17:07
Postat av: Emma

det är inte bara du som är blödig, jag blev oxå tårögd fint var det!Hade toppen!

2009-01-26 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0