Bullmamma!

God kväll!

Donar här i köket med rofruktssoppa och hembakt bröd! (blev ju såååå gott när vi gjorde det hos anna igår!) Vi diskuterade då huruvida vi kommer bli sådana mammor som står redo med nybakt bröd när kidsen kommer från skolan.. å JA, det ska jag tamejtusan bli! :) Så himla kul att stå å pyssla i köket.. å desto roligare är det ju om man har nån som vill äta det man gjort! (Rickard skulle funka lika bra iofs!)

Nåväl.. har fått lite läst idag iaf.. tänkte se om jag orkar läsa lite till efter min goda måltid! Har hunnit ner en sväng på stan och köpt strumpbyxor och en födelsedagspresent till Ems! Nyfiken!? :)
Ska ju till borran på fredag och fira min raring som fyller 23!

Annars har jag kommit fram till att jag inte hinner träffa Rickard förrän den 21:e februari.. EN HEL MÅNAD! hur överleva!!?? måste gå att ordna på nåt sätt!?

Tillbaks till soppan och brödet!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du ska ju inte köpa något, jag blir super glad bara att du kommer=)(klart jag blir nyfiken=))

2009-01-21 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0