Fredagkväll och helt alena..! känns inte ok.

God kväll raringar!

Sitter här, ensam, i min soffa och kollar på vänner! Har nyss vräkt i mig tacos..! Hade stora planer på tonfisk, men då jag käkat fisk två dar i rad + att det faktiskt är FREDAG, så kände jag att tonfisk..? Hallå? Nej, tacos fick det bli istället! :)

Har varit en rätt effektiv dag.. eller kanske inte, men har hunnit med att plugga, fika med örnarna och tränat! Inte illa ändå! Tänkte hänga här i soffan ikväll, kolla let´s dance! har vaga planer på att dra ett varv med dammsugaren också.. men som sagt, rätt vaga planer!

Imorrn blir det upp tidigt för kl 10 ska jag vara på handels! pluggpluggplugg hela helgen nu!

Nåväl.. Ska fortsätta mitt fredags-soffhäng!

Ha en skön kväll!


 



Kolla vilken kul bild jag hittade ! Från annas och min 80-talsfest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0