Fruktsallad!

God morgon!

Vet inte vad som hänt med mig, har ingen ork att ta mig upp och gå morgonpromenader längre!! Helt slut är jag när klockan ringer, får knappt upp ögonen.. MÅSTE skärpa mig! imorrn är det malin som ska ut och gå innan frukost!!

Har nyss mofflat fruktsallad här! min goda youghurt var slut, så slängde ihop lite frukt i stället! Å så kokos på det! mmm mumma! :)

Ska iväg på möte med vår handledare nu kl 10..sen blir det pluggpluggplugg..

Åh, var en ung kille som vann 3 mille på trisskrapet på nyhetsmorgon nyss! lyllo han! Jag är verkligen i behov av att inkassera 3 mille.. det krymper sakta men säker på csn-kontot...

Nåväl.. jag ska ha en fet lön när jag är färdigpluggad sen! :)

Ha en skön onsdag!



Mm.. finns det något godare än färsk frukt? Min favorit är vattenmelon! Något jag kan få riktiga cravings efter! :)
 Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Bror

Färsk frukt? Kanske Bacardi apple då.

Ska du vara med på tips sm? tänkte fixa lag Rickard och Torbjörn är med hitills, ska höra med pappa oxå.

2009-01-28 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0