Fullspäckad dag!

Guten morgen!

Fredag idag! I alla fall för er övriga (?), själv ska jag ju plugga hela helgen! (ja, fredag är det ju ändå, men ni fattar vad jag menar!)

Har varit duktig och gått en promenad nu på morgonen! måste bara göra det till en vana, så kommer det inte va så jobbigt att komma ur sängen sen!

Sjukt mycket som står på schemat idag:

10-12 - Plugga statistik med Cam
12-13 - Lunch
13-15 - Föreläsning
15-17 (?) - Möte med projektgruppen
17-18 - Träning (afro power dance, alt spinning)
19- framåt - Plugg


 

Ja.. ingen vila här inte! :)

Vi hörs ikväll!
Ha en toppenfredag!

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vilken dag, om jag skulle ha den dagen skulle jag redan vid lunch gett upp=)

Själv har är jag ledig från skolan idag, var på ett lunch spinningpass ska nu ät god lax och räkor, har förresten nyss tagit bort ansiktsmasken du gav mig så nu har jag värsta babyhyn=) hade toppen kram kram

2009-01-30 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0