God kväll!

Hola!

Har precis blivit ensam igen efter att haft ett härligt gäng här! Anna, Johan, Elin, Olivia, Linda och Camilla har förgyllt min dag! Kärlek! <3

Har även hunnit med att träna och plugga under dagen.. så lite vettigt gjort! skönt det!

Imorrn blir det nog mest plugg faktiskt.. !

Nää.. ska krypa ner i sängen och läsa min mycket spännande bok! (gud, jag har varit sååå tråkig och nördig denna vecka! å gissa vad, det känns rätt skönt! haha :))

Sov sött raringar! nästa vecka hoppas jag vara back on track så att säga, och ha lite roligare grejer att skriva om än mitt nuvarande liv som består av plugg, träning, läsa böcker, tidiga mornar och tidig läggning! fattat en hel del vuxna beslut denna vecka faktiskt! (eller vuxna och vuxna.. snarare pensionär!:))

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0