God morgon raringar!

Hej på er!

Nyss varit ute och gått och ätit mumsig frukost! minifruktsallad, vindruvor och äpple, tillsammans med vanlijyoughurt! och kokt ägg såklart! :)

upptäckt att jag skriver väldigt mycket om mat och motion här på bloggen! anledningen till detta är väl helt enkelt att jag älskar att äta och jag älskar att träna! :)

Ska plugga lite snart, bara häva i mig lite kaffe först!

Ha en skön torsdag!

Ska tipsa om två jättemysiga låtar med Lars Winnerbäck som går varma i min iPod..

Jag har väntat på ett regnMin helande tröst..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Annsanna

och kankse för att det är en motivation att skriva ner vad man gör och äter för att fortsätta gøra det bra? ;)

2009-01-29 @ 11:30:59
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0