Gravid?

God dag!

Ja, jag ligger och jäser i min soffa här, något konstigt har hänt med min mage, så jag ser helt gravid ut! Undrar om det är något jag inte tål!?? Hmm.. konstigt, hoppas det försvinner iaf!! (om inte annat när bebben ploppar ut om några månader!!) :) nävars, men ser lite mysko ut..

Har varit på möte idag och även gjort lite grupparbete..ikväll blir det kör tror jag.. känner inte jättemycket för det, men får väl se om jag orkar pallra mig iväg, eller om jag ska köra på långpromenad?

Hm.. ska dricka kaffe och äta mango nu!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Annsan

hehe, jag såg gravid ut i ett halvår! Se upp før gluten

2009-01-26 @ 15:45:08
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0