I götet!

Hej !

Nu är jag i götet igen, sorry för dålig uppdatering under helgen.. men har helt enkelt inte haft tid!!
Sammanfattar helgen såhär:

snowboard-mat-öl-mys-tidigamornar-lift-vurpor-skidor-meröl-kramar-bastu-mermat-senakvällar-afterski-dans-shot-toppstugan-snöbollen-rödakinder-meröl!

Haft det helt kanoners i helgen! Dock gick mitt snowboardåkande inte alltför bra, vilket resulterade i att jag demonstrativ satte mig i backen och vägrade åka. Min käre Rickard följde då med mig och hyrde mig ett par skidor!
Underbaring!

Gick mycket bättre med skidorna, endast en vurpa! (desto fler med snowboarden, tog mig ens aldrig upp i liften)

Nu är jag som sagt i göteborg igen.. känner mig trött och allmänt nere.. :( Vill mysa med rick, kommer dröja lääänge tills vi ses nästa gång.. :(

Nu dags för kör.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0