Let´s dance!

God kväll kära vänner!

Fredagkväll och jag ligger hemma i min soffa..själv! har tackat nej till trevligt sällskap och after work! (jag vet, vad är det för fel på mig!?) men borde inte dricka alkohol, slösa pengar och ägna min tid åt plugg! lovar att bli människa när tentan är över!! Det jobbiga är bara att jag inte öppnat böckerna sedan jag kom hem för ca 1½ timme sen.. Åh, känns så jobbigt! Men ska kolla liiite innan jag sussar iaf!

Varit en hektisk dag! Kom på att jag hade ett möte idag också 5 min innan det började! men jag hann! :) efter allt skolarbete blev det crosstrainer i 20 min plus afrodans i en timme. Skööönt! Sjukt otaggad var jag innan, men det är ju så skönt när man väl kommer igång!

Imorrn blir det kondtionsträning på gymmet, sedan ett funkpass.. därefter pluggstuga hemma hos mig! alltså mitt liv är såå tråkigt nu! jag gör inget annat än pluggar känns det som! blir galen av att inte umgås! men snartsnart! (hm, ekonomitentan då den 11:e?)

Nåväl.. titta klart på let´s dance innan jag gör något åt plugget iaf!

Ha en toppenskön fredagskväll!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0