LYCKA!

Att man kan bli så lycklig av att bara prata med någon över telefon! Nyss pratat med Rickard.. min bästa och finaste Rickard! När jag ser att det är han som ringer så bara tar min mage ett glädjesprång och mitt hjärta hoppar över några slag! Åh, min Rickard! Min bästaste underbaraste! Kan inte förstå att vi om ca 2 månder firar 9 år tillsammans och 1 år av dom som förlovade! :) Att jag efter dessa år fortfarande kan känna samma känsla som jag gjorde för nästa 9 år sen!  MY GOD! This is for life! Förstår ni hur underbart det är att känna att man hittat rätt!? att veta att det är jag och rickard för alltid? Gud, det här är så mycket större än någonting annat. DET ÄR KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0