Mot sälen! (nästa stopp örebro!)

Hej raringar!

Sitter på tåget på väg mot gnällbältet! (okej, östgötskan är inte underbar, men ändå bättre!) Har sedan jag satte mig på tåget knåpat färdigt min hemtenta.. SKÖNT! ska låta den vila nu, så läsa igenom den om någon timme eller så!

Har haft muntlig redovising idag på fm, av de analyser vi gjort ! Gick bra tycker jag! är alltid lite nervös innan, men sen när jag väl står därframme känns det som jag skulle kunna prata i evigheter! :) (Ja, jag gillar att va i centrum!:))

Se om jag hinner med någon uppdatering under helgen! kommer väl antaligen inte kunna sitta framför datorn.. ryktas om att man får vääääldigt ont i den bakre delen när man ska lära sig åka bräda ! :)

puss&kram på er!

Ni har ju inte sett mina glajer! man ser smart ut iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade super skoj och se till att ha hjälm=) Kram kram

2009-01-15 @ 18:08:51
Postat av: Emma

Hade super skoj och se till att ha hjälm=) Kram kram

2009-01-15 @ 18:10:05
Postat av: Anonym

Blir väl att sitta själv hemma och fira sin födelsedag..........

2009-01-15 @ 21:08:14
Postat av: Stina

funderar på att komma ner lite senare i vår när jag har mitt projektarbete någorlunda under kontroll :) låter det bra? Och du, ha det sjukt kul i sälen. åk lugnt ;D

2009-01-16 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0