Mrs Silverman.

Goddag kära läsare!

Sitter här på handels och knåpar på min vetenskapliga analys av en otrooooooligt rolig artikel! Tur är väl då att jag är omringad av örnar!? :)
Tror det eller ej, men har suttit här sedan tio i förmiddags! Inte illa måste jag säga. (Mm.. rätt nöjd). Är i alla fall inne på min 3:e sida, vilket jag faktiskt får anse mig nöjd med.

Måste säga, att helt tråkigt är det faktiskt inte att sitta i skolan och skriva analys på en lördag..! (Jag vet, det måste vara nåt fel på mig!!) men jag gillar ju att skriva och ja, jag gillar nog skolan helt enkelt :) hahaha. nu lät jag som jordens nörd!  men tror nog att mycket beror på att jag har mina eagles här!! annars hade det nog inte varit lika kul !

Min fina ipod krånglar redan! En vecka gammal typ, tack för det! Helt plöstligt försvinner ljudet i ena luren.. och så kommer det tillbaka efter man stoppat in lurarna i ett annat uttag, typ datan. Sen försvinnerr ljudet efter en stund igen.. Någon som varit med om nåt liknande?!

Nåväl.. nu ska jag återgå till min analys!

Gött mos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0