My article is fantastic.

God kväll kära vänner!

Mycket gladare idag! Tänk vad vänner kan göra mycket! Komma ut ut lägenheten, tillbaks i plugget och bara tjöta med örnarna! kan ju inte bli bättre :)

Har även tagit tag i mitt nyårslöfte och häng på gymet en sväng! Trotsar min snoriga näsa.. måste verkligen nu, bara 2 månader på mig !

Ska nu ta tag i att läsa min artikel! 24 sidor svensk text borde väl inte vara någon match!? :)

Vi hörs! plikten kallar!

Bjuder på några bilder från i julas! Mina underbara kusiner var hemma och hälsade på!
 Inte dumt, inte dumt alls! :)


Jag och kusin Anton!


Rickard, Stinakusin och jag (i know, jag är sååå söt på denna :))


Jennie, Emma, Jag och Maria

Kommentarer
Postat av: anna

Men gud malin! hade du verkligen så långt hår nu? :) ajja, det är iallafall väldigt fint...

2009-01-09 @ 10:01:19
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0