nytta VS nöje..

Hello!

Försöker avgöra om jag ska åka till Anna och käka mat och umgås, eller om jag ska plugga till tentan.. jag VILL umågs, men jag BORDE plugga.. ÅH. svårt val ju, mycket roligare att snacka skit och mysa än att plugga formler.. men, om jag verkligen vill klara den här tentan så borde valet bli plugga formler.. :( INTE KUL!
men det kommer fler dates med örnarna ju!

Har fått en massa gjort idag.. haft handledarträff och struktuerat upp våra kommande intervjuer! Nu ska jag bara fixa ytterligare en intervju och hämta bandspelare på pedagogen! (såg att min kära natta också skulle det, vi kanske ses! :))

Ok.. Måste iaf träna nu, step up kl 17 blir det, sen (mot min vilja) raka vägen hem till statistikboken. YEAH.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0