Proppmätt..!

Men gud, varför kan jag aldrig äta med måtta när något är väldigt gott?! det är ju därför jag aldrig går ner i vikt ! Aja, det var det värt iaf! imorrn blir det ju faktiskt prommis och spinning!

Orka börja läsa nu... hm.. men vi ska ju träffa vår handledare imorrn redan kl 10 så måste ju ha lite att komma med! :)

ligger just nu helt utslagen i soffan och kollar vänner! har ju varit inne i en scrubsperiod ett bra tag nu, men nu är det vänner som gäller! funderar på att köpa sex and the cityboxen också.. ! någon som vill sponsra!? :)

Nää.. ska läsa, en timme klarar jag!

Vi hörs!

kramkramkram!



Den här donnan ska jag åka till på fredag och hurra för!  Åh, jag vill va brun dessutom!!


Här är Emmis födelsedag för 2 år sen! Åh, längtar tillbaks! Varmt å skönt å underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0