SKIT.

God kväll vänner!

Ligger i soffan..Linda har nyss åkt hem! vi har gått prommis, ätit mat, pluggit, druckit kaffe, ätit möglig ananas, haft ångest, planerat framtiden. YES!
Har för övrigt idag varit i skolan och presenterat en intervju tillsammans med anna! gick bra tycker jag!
Annars har jag lyckats få ett fett stort U på min kvantitativtenta.. YEAH. 2 p från godkänt, känns ju kanon det.
Life sucks med andra ord.

Imorrn planerar jag att dra till handels vid nio, skriva färdigt hemtentan och planera min redovsining till tors. I övrigt ska jag hinna tvätta, packa och ja.. you name it.

Suck. U-barn, that´s me.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Josiee

tack vännen, jag kämpar på...ja det måste vi göra, gärna snart! hur har ni det i skolan nu?Kram

2009-01-14 @ 18:06:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0