Vad är problemet!?

Hello darlings!

Shit, alltså, livet är emot mig!! Haft en massa motgångar på bara 2 dygn, vad händer? kuggad tenta, nej till drömlyan..! å nu funkar inte min skrivare, å jag som måste skriva ut till imorrn.. GAAAAH. Suck, men det måste väl vända nån gång eller?

Nåväl.. varit sjukt omotiverad hela dagen.. känt mig allmänt deppig.. orka göra nåt, nej! Fick ta mig i kragen förut och släpa mig ut på en väldigt rask promenad, å ja.. det hjälpte lite grann..

SUCK.

men.. har nåt att se fram emot i helgen, nämligen lära mig åka snowboard! ja, ni hörde! :) imorrn, efter granskningssemiariet (tentaseminarie?) så hoppar jag på tåget mot örebro där jag blir upphämtad för att fortsätta trippen mot Blå byn i Lindvallen! jajamän!
 
Nää.. nu ska jag dona lite här, packa om inte annat..

See ya!


Så här glad är jag defenitivt inte.. men det ser ju bättre ut än en grinig malin..


Kommentarer
Postat av: anna

Ha det kul och lycka till med snowboard med helgen! Och,efter motgång kommer framgång...

2009-01-15 @ 12:05:34
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0