Dag 5/9, 10-20.. Oh yeah!

God morgon!

Som ni ser på rubriken är det snart dags att bege mig till jobbet för ett inte alltför kort pass. Kändes lite ångestladdat när jag var tvungen att gå upp ur den varma sköna sängen, men nu känns det ändå ok.. Tänk vad kul jag kan ha för dom här pengarna! Räcker banne mig till en utlandsresa om så vill :) Dessutom får jag ju jobba med Elin, vilket gör det hela ännu bättre! :)

Igår gick Rickard och jag ner till Ettan för att äta god plankstek och dricka ett glas vin! Detta i sällskap av Jenny, Börje och Nattis. Trevligare fredagskväll får man leta efter! <3

Får se om vi hörs ikväll! Annars, ha en toppendag!

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmm Det var gott gott. Dock lite lite på plankorna, Repris på finmiddagen på Öland i helgen! Längtar! Pusspuss

2009-07-21 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0