Det tar aldrig slut.. Dag 4/9

God morgon!

Har precis ätit frukost och sitter och väntar på att bege mig till jobbet.. har smått träningsvärk idag efter gårdagens pass på aktiv. Hade tänkt stanna till där idag också efter jobbet.. men tror jag skippar det! Har ju ändå tränat 3 ggr denna vecka och idag är det FREDAG! Hade säkert känts mycket bättre om jag inte skulle jobba 20 timmar i helgen. Yeah. Men men.. 20 timmar x 208 kr/tim blir ändå rätt bra! (okej, minus 45 minuters rast på varje 10-timmarspass. men ialla fall! :)

Idag blir en kortdag iaf.. endast 9-16, mycket skönt! Får se om det blir plankstek och ett glas vin ikväll! Inte dumt, inte dumt alls!

Nä ni. Ha en bra fredag så hörs vi!

KRAM!

Förresten.. läste i Sofies mode igår att Gisele Bundchen sover med sitt hår (nyduschat) i knut för att få det där perfekt svallet.. Något jag också testade inatt och kan rekommendera! :)


Sånt här fint hår får man !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med håret måste jag testa!

2009-07-17 @ 21:23:38
Postat av: Bror

fick visst inte med namnet

2009-07-17 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0