Hemma!

Hej på er folket!

Ber om ursäkt för mycket dålig uppdatering! Har spenderat 5 dagar på Öland tillsammans med underbart sällskap! Med andra ord, varför skulle jag välja att blogga under den tiden!? :)

Rickard och jag påbörjade resan mot Öland redan i torsdags morse, med ett stopp i Sankt Annas skärgård där Håkan (ingift morbror) firade sin 50-årsdag med champangefrukost! Inte dumt alls! :) Sedan fortsatte vi trippen och var framme i Köpingsvik vid 4-tiden! Under fredagen låg vi på stranden och inväntade kvällens trevligheter! Frammåt 20-tiden kom Jenny, Börje, Nattis och Anna! Då tändes grillen och rosévinet korkades upp! Gänget stannade till söndag då Rickard och jag åter blev ensamma en dag till och idag åkte vi alltså hem! Har haft en UNDERBAR helg och vistelse på Öland! Tack alla fina för att ni gjorde min sommar! :) KÄRLEK! <3

Nu är Rickard på fotbollsträning och jag ska ge mig ut på en promenad. Sedan blir det tacos!

Vi hörs vänner! Lovar att komma med lite bilder, Rickard och jag stannade ju i Västervik och inhandlade en gemensam kamera! (vuxenpoäng!?)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömt Maria?!

2009-07-28 @ 14:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0