Ingen ork till jobb.

Hej på er!

Har haft en toppenhelg!! Sammanfattar den såhär:

Smultronstället-mys-regnochrusk-rosé-wii-utgång-babylonpizza-mermys-wiimariocart-mermys-massaglass-storfrukostaritrevligtsällskap-fest-lola-lekar-wiimariocartigen-meramysmysmys-ostochkex-sovmorgon-kärlek.

Bildbevis kommer så småningom.

Imorgon är det start på kommande jobbmaraton, dvs 9 dagar isträck..ÅH. tyck synd om mig:

Tisdag: 9-17
Onsdag: 9-16
Torsdag: 8.30-18
Fredag: 9-16
Lördag: 10-20
Söndag: 10-20
Måndag: 9-20
Tisdag: 9-20
Onsdag: 9-20


Någon som är avundsjuk? Säg till så får du gärna ta ett pass.

Näpp.. ska väcka min sötis som sussar sött brevid mig. Han somnade strax efter att Roomservice började kl 20. Dags att förflytta sig till sängen kanske?

Vi hörs goingar! Och tack mina underbara för en toppenhelg! kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart arbetar du?

2009-08-16 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0