Working 9 (läs 8) to 5...

God morgon goingar!

Strax dags för mig att bege mig mot jobbet. Ingen vila, ingen ro.. men det blir bra klirr i kassan när lönen behagar infinna sig! Igår var det jobb och sedan första Bodypumppasset på länge.. Å oj vad det var jobbigt! Trodde min sista stund var kommen när vi körde utfall.. men jag överlevde och sitter nu här med en begynnande träningsvärk. Härligt.

Hoppas ni alla njuter av sommaren!? Även om det är jobb och sånt man sysslar med.. och även om det för tillfället är dåligt väder så är det ändå rätt mysigt att sitta inne med en bra bok när det regnar! Skönt för mig, blekfisen, att veta att andra inte kan sola när jag befinner mig inomhus dessutom :)

Näpp, måste kila.
KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0