1 dag kvar..

God morgon på er!

Ja.. endast en dag återstår innan det är dags att tenta av den här kursen i en stor 15 poängstenta! Vi har ca 8 böcker vi ska kunna "övergripande" då det kommer ca en fråga/bok.. Yeah. Det känns ju bra det här. Dagen innan tentadags ska man ju inte heller lära in någor nytt, utan endast repetera (sägs det, jag har aldrig trott på det!).. Vi får se, vi får se.. Helst hade jag velat gått och skrivit tentan idag så jag kunde få den ur världen (åtminstone för en stund) och tagit sommarlov!! Men icke.. istället ska jag och Linda åka snart för att stå redo utanför när handels slår upp portarna till biblioteket 8.30. Duktigt må jag säga.

Lovar er att det snart är sluttjatat om tentor och plugg här på bloggen! Men måste ju få vädra detta med er! :)

Har träningsvärk idag.. dels sen brännbollen i förrgår (hur otränad får man vara!?) och dels sen aerobic pulsen jag och Natalie var på igår.. idag är tanken att jag ska köra step kl 17. Då får jag ju ändå nästan 8 timmars plugg, det måste väl räcka!?

Nää.. nu måste jag fixa iordning, ska snart gå!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0