Aktiv dag.

God morgon på er!

Har precis ätit frukost och sitter och väntar på att de ska ringa tillbaka från sjukhuset i Finspång.. Har äntligen tagit tag i mina magproblem och nu ringt för att få en tid med en läkare. Äntligen efter en lååång bearbetning (sisådär 2-3 år eller nåt. Mina magproblem började långt innan dess men är väl senaste åren jag känt att det blivit värre).

Annars idag har jag tänkt ta mig till Aktiv och träna. Har också planerat in en kortare löprunda i lunddalen! (Här snackas max 3 km!) Ska också handla mat och är lite sugen på att baka något.. Ikväll blir det kalas hos Petra som fyllde 23 igår! GRATTIS ! :)

Nää.. nu måste jag förbereda mig mentalt, om 10 minuter kommer samtalet.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0