CSN = crap!

Hej på er!

Sitter och räknar lite på hur mycket jag får tjäna detta halvår utan att mina pengar från CSN kommer att påverkas.. har sisådär 4000 tillgodo. Hm.. gäller att hålla koll på dom, med andra ord inte jobba för mycket. Det är ju sjukt att man kanske ska behöva tacka nej till jobb bara för att csn kanske tar tillbaka alla pengar man fått eller ska få! ILLA! Men.. nu är det nej till extrajobb framöver. Eller ja.. några ggr till kan jag ju jobba! :)

Annars trivs jag toppen som sambo i Finspång! Hur mysigt som helst att ha sällskap om kvällarna! ÅH! man längtar hem hela tiden när man vet att någon väntar! :)

Imorgon och onsdag blir det jobb på Fröhuset! Ska bli jättekuln att få komma dit och jobba lite! Sen är det snart dags för det riktiga sommarjobbet att dra igång.. men några dagar ledigt till!

Nää.. ska återgå till sambolivet!! Jag gillar´t! :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0