God morgon!

Hej på er!

Har nyss ätit frukost och druckit kaffe! Ska snart bege mig mot Fröhuset för en jobbdag mellan 9-16. När man jobbar med barn så har tiden en tendens att bara flyga fram! Det händer något hela tiden och man har aldrig långtråkigt!

Rickard och jag håller på att välja och titta på tapeter.. var iväg igår och lånade hem kataloger och tapetprover. Nu kommer den svåra delen; att välja! Shit vad svårt det är! Just nu är det köket som ska tapeseras och så småningom även hallen. Om jag får bestämma så ska vi även ta vardagsrummet någon gång i sommar.. skulle vilja måla det vitt! Men vi får se, nu är det köket i första hand!

Ikväll är det jag som måste ta mig till gymmet! På aktiv har de ju något som kallas för menyträning. Det innebär att det finns flera pass som är endast 30 minuter så kan man kombinera olika pass. Ikväll tänkte jag 30 minuter spinning och 30 minuter coreträning! Det är ju perfekt! :)

Näpp, nu måste jag göra mig iordning.
Ha en skön dag!


 


Kommentarer
Postat av: Annsanna

Ska ni överge det gröna nu? :)

2009-06-10 @ 15:25:27
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0