Hello you.

Hej på er!

Extremt dålig uppdatering, jag vet! Har haft fullt upp här i helgen..! Idag var min första dag på B-hallen..! Skulle jobba mellan 11 och 16, en lagom dag att börja med! Hade stora planer med träning och grejer efteråt.. men! Som vanligt när man planerat något går det åt skogen! Fick jobba över till 20 och ingen ork finns över till annat just nu än att ligga i soffan och kolla Cityakuten! Tur jag hann med en prommis med Liz imorse! Så jag får lite motion om dagarna! :)

Imorgon är planen att gå upp rätt skapligt och ta en tur på gymmet..Sedan är det jobb mellan 11-16 och efter det en eventuell promenad/löptur med Ems. Sedan mys med vännerna här hemma!

Rickard jobbar em/kväll/natt denna vecka.. detta betyder att han hunnit ge sig av innan jag kommer hem och han dyker inte upp förrän jag sussar sött! Detta innebär att vi knappt ser varandra denna vecka! :(

Nåväl. Hoppas ni alla mår bra! Själv är min mage rätt ok för tillfället, käkar sådana där bra piller som saktar ner och stoppar upp. Bra skit :)

Nää.. dags att återgå till cityakuten.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skit? är pillerna bra skit? eller blir det bra skit pga av dom ? :)

2009-06-16 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0