Homecoming.

God kväll!

Har packat så smått.. blev visst myyyyycket mer än jag trodde.. tur att mina bästa, Anna och Johan, rycker in och tar hand om ett par (blev visst en extra...) väskor åt mig!

Annars har dagen spenderats på handels.. sista rycket innan morgondagens tenta.. har även passat på att köra mitt sista favoritpass på gymmet innan jag lämnar Göteborg!

Nu sitter jag och googlar olika röntgenmetoder man använder sig av för att studera tarmarna.. Måste till doktorn (har skjutit på det i sisådär 5 år eller nåt) och kolla mina tarmar.. men! Shit det ser så sjukt otäckt ut! Antingen föra ner typ 2 meter slang genom matstrupen eller 2 meter slang genom ändtarmsöppningen. Vet inte vad som är värst, snacka om pest eller kolera. (Dock säger min kära far att det inte alls är farligt.. men tror han säger det för att lugna mig). Hm. ska fundera ett tag till och se.. kanske bättre att vänta på att en riktigt akut situation ska uppstå..? Av någon anledning tror jag att själva undersökningen inte är lika farlig då. Man har liksom inte "tid" att oroa sig för det under den akuta situationen.. Men å andra sidan verkar det rätt jobbigt. Kanske bara är att bita ihop och inse att livet är tufft ibland? Att det bara är att gilla läget i vissa situationer och tänka på hur mycket värre saker människor går igenom? Dock känns detta som en sjukt stor sak för mig!

Nåväl.. slutpratat om tarmar och röntgenmetoder. Lämnar det därhän så länge så får vi se vad framtiden har att utvisa. Fokus härnäst är ialla fall morgondagens tenta i rekrytering och omställning. Hoppas jag pluggat tillräckligt nu.. Imorgon blir det promenix med min rara Linda.. vädra sista åsikterna innan det är dags!

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på vänner (hör och häpna! Har bytt ut Scrubs mot Vänner. Kan bero på att jag sett alla Scrubsavsnitt ca 35 ggr nu, behöver omväxling!)

Godnatt med er finingar!

Vad passar väl bättre än Homecoming - Kanye West?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0