Jobbiga och tråkiga besked..

Hej på er igen!

Har precis kommit hem från en förmiddag med Emma. Har hunnit med lite träning på gymmet, en löprunda i Lunddalen och en sväng i solariet! Skönt! När jag kom hem och öppnade dörren låg ett brev adresserat till mig.. hade en känsla att det var resultatet från när jag gjorde magnetröntgen på knät för 3 veckor sedan.. och rätt gissat! Jag skriver nedan vad som stod i brevet:

"Bästa Malin! Vi har fått svar på magnetkameraundersökningen av vänster knäled och det visar att det finns tecken på artrosförändringar i knäleden och även menisken på utsidan visar förslitningsförändringar. Det kan finnas en skada. Jag har skrivit en remiss till ortoped för bedömning, Du blir kallad."

Okej. Artros, är inte det bara för gamlingar? Nåväl, känns lite jobbigt att jag antagligen kommer behöva operera knät igen.. sist tog det sjukt lång tid att rehabilitera och komma tillbaka till normal funktion! ILLA. Men, inte mycket att göra åt ju...

Något annat inte så kul.. Imorgon ska jag iväg till farbror doktor i Finspång med min mage.. När jag nämnde att Chrons sjukdom finns i familjen blev det fart på dem... så redan kl 9.00 imorgon ska jag befinna mig på vårdcentralen. YEAH.

DET ÄR MYCKET NU!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tråkigt att höra älskae du, men jag e säker på att det kommer gå toppen. Min lilla prick borttagning var ingen rolig historia, men nu är det över och jag kan blicka frammåt mot en finare hy:P Kankse ska prova gabbis tabletter mot finnar, får se. Miss u alot. Pusss

Postat av: annnapanna

Hoppas dom har fel om knät, om inte, så kommer det fixa sig =)!

2009-06-11 @ 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0