Löpning - mitt nya kall?

God morgon på er!

Ska trax bege mig till jobbet för ett härligt pass, 10-21. Någon som är avundsjuk? Känner mig lite stel i kroppen efter veckans löpning, varit ute hela TRE gånger! Igår tog jag och Liz oss till Lunddalen, sjukt otaggade, och skulle se om vi orkade springa ett varv, max. Ett varv blev nästan två..! Sjukt vad vi taggade till.. Så vi sprang väl kanske 4 km, om inte mer! Mitt bästa för i sommar! (Ja, jag har noll löpkondis!) Detta är kanske min nya träningsform, nu när mitt knä är trasigt.. Jag som alltid hatat att springa (iaf trott att jag hatat det) tycker plötsligt att det är skönt! Härligt! Dock måste springturen ske i skogsmark, skönt för knän!

Näpp.. Ikväll efter jobbet, blir det att fira min morbror som fyller 40, STORT GRATTIS! Och imorgon är det dags för sista passet, 10-20, innan min lediga söndag. ORKA.

Ha det kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0