Löprunda och grillning

Gash, vad dålig jag är på att uppdatera! Händer så mycket hela tiden, varken tid eller ork finns till att sitta vid datorn! Har iaf haft en riktigt bra midsommar med massa mat, härligt umgänge och en hel del sol! Vi har hunnit basta och bada, lekt massa lekar (mitt lag vann!) och haft det helt underbart! Åter tillbaka i vardagen, jobbade igår mellan 10 och 20.. Idag har jag varit ledig och spenderat dagen på stranden med Rickard, Emma, Jenny och Nattis. inte dumt, inte dumt alls! Ska snart bege mig ut på en löptur med Liz och Ems! Sedan blir det grill hos Ponte. Jorå, såatte, det går bra nu!  :)

Vi gillar sommar, att vi gör! :)

Min Rick har lämnat mig ensam hela kvällen och natten för att åka ner till västkusten på jobb.. Han kommer sova där, vilket innebär att jag kommer få sova själv inatt! Illa...! Nää.. ni..

Ha det bra, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0