Måndag

Hej på er!

Ska snart krypa ner i sängen med en bra bok! Att läsa däckare på sommaren (och resten av året såklart!) hör liksom till! Blir dåligt med uppdatering här, men tid finns liksom inte när man jobbar hela dagarna! Och den lilla tid man har över på dagarna (mycket lilla tid) går åt till annat! Men, nu är jag här !

Skoj 1: Malin fixade VG på senaste tentan = VG i kursen Rekrytering och omställning! Jag är nöjd! :) Idag när jag kom hem från jobbet stod en vas med vita liljor från Rickard för att jag varit så duktig! <3

Skoj 2: Fått mail från Victoria på SU (vår kontaktperson på Sahlgrenska) och vi har nu fått klartecken från dom att dra igång med kartläggningen i höst igen! Denna gång som ett extra jobb vid sidan av plugget = man får betalt = merit på mitt mycket (so far) futtiga CV. Man tackar och tar emot. Känns riktigt skoj! Kan just nu inte tänka mig något roligare jobb!

Näpp. Sovdags, imorgon blir det jobb 8-17. Natti natti!




Kommentarer
Postat av: cam

hej baby! ringde dig förra veckan, vet att du jobbade så förstår om du inte kunde prata! jag jobbar nu idag o imorgon så ringer senare! grattis till vg:et! jag fick g o är mkt nöjd över detta! o du, deckare heter det - inte däckare (dyslexi maliiiin!) fast däckare är ett bra namn, jag däckar jämnt när jag läser! puss!

2009-06-30 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0