Pardon.

God kväll!

Ber verkligen om ursäkt över felstavningen i mitt förra inlägg. GIVETVIS stavas deckare med E och inte Ä. Vet inte vad som togE åt mig, kanske tillfällig sinnesförvirring?

Har nyss varit ute i Lunddalen med Emma, Anna och Lizzie och löpt. Inte min löpdag idag inte.. sjukt trött och allt kändes väldigt motigt. Skyller på jobbet. För mycket för mig att jobba minimum 8-9-timmarsdagar och ha ett liv utöver det. Men imorgon kära vänner, då vet jag inte vad som hänt.. på mitt annars så fullspäckade schema har det slunkit in en 8.45-15-dag! Underbart!

Nu ska jag krypa ner i sängen med min braiga dEckare. Försöka hålla mig vaken tills Rickard kommer hem så man får se honom något den här veckan. Annars "ses" (läs hörs) vi bara när han kommer hem på natten och säger hej (och jag tydligen är väldigt grinig) och på morgonen när jag går till jobbet och säger hej då. Inte kul!

Vi höres raringar!



Den här gossen ser man knappt skymten av.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaaw.. Söta

2009-07-01 @ 08:41:31
Postat av: Emma

jag har läst en massa om det där men det kostar 300:- att vara med som studerande, hutlöst! haha! vill ju spara in på det kan jag liksom! :)

2009-07-01 @ 23:43:39
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: cam

haha! hoppas du inte tog illa upp bara! skojade med dig (: i helgen kommer ju anna hit, så hoppas att få se en skymt av henne! axels mamma e här nu så vi ska ut o käka imorgon. jobbar lör-sön sen är det tre veckors ledighet!! saknar dig! vad händer hos dig? fint foto på er två! måste ni alltid bli så bra på bild! p u s s

2009-07-02 @ 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0