Skåne.

God kväll sötisar!

Befinner mig i Skåne, närmare bestämt Skegreie, lite utanför Trelleborg! Här har vi firat Stina som tagit studenten! Grattis igen! :) Är alltmänt seg idag efter gårdagens festande! Skulle ta en liten powernap förut innan fotbollen och vad som skulle varit en 15-minuter vilostund blev snabbt en 1½timmes sovstund. Illa.

Imorgon beger vi oss hem mot nordligare breddgrad, dvs Finspång. Äntligen få träffa Rickard! :)

Har ingen ork att skriva mer.. har säkert massa att berätta, men det får bli en annan dag.. ! Jo förresten, har en rolig och viktig sak att berätta! Ni vet att jag och 3 till ur min klass gjorde vårt PIM-arbete (personalvetenskapligt tillämpningsarbete) på Sahlgrenska universitetssjukhus där vi gjorde en kartläggning över vilka sjukdomsförebyggande och hälsofrämjande insatser som gjordes på område 3. Detta blev väldigt lyckat och HR-människorna på Sahlgrenska (våra handledare) vill nu att vi kommer tillbaka i höst och fortsätter med kartläggningen över resterande områden.! Detta som ett extrajobb, dvs vi blir anställda och får betalt! SHIT! Snacka om grymt ju! Jag får grym erfaranhet ju, äntligen få jobba med något som har med personalvetenskap att göra! Kommer sitta fint på mitt CV sen! :) Får berätta mer om detta senare, men tänkt att det ska dra igång till hösten och pågå under hela höstterminen! WOW! Mitt första jobb som rör mitt framtida yrke :)!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Stina

VAAA? Gud vad kul Malin. Det visste jag inte. GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D <3

2009-06-07 @ 10:32:15
URL: http://swinglifeaway.webblogg.se/
Postat av: Annsanna

STORT GRATTIS TILL DET MALIN! wohoo! you go girl

2009-06-07 @ 18:17:12
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Mirja

Vad härligt tat du får kommma hem till kärleken :)

Grattis till jobbet, vad grymma ni är!

Ha en fantastisk sommar! Kram

2009-06-07 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0