Att angöra en brygga.

God morgon!

Uppe tidigt.. känner mig knappt som människa, ligger efter med så mycket sömn! Ska bli underbart skönt att komma hem till fimpen och bli ompysslad! Å få paket såklart!! :) Me like!

Nu är jag 23 + som min kära Rickard sa innan vi la på telefonen igår kväll/natt. TACK för den säger jag! Jag vill inte va en sån där åldersnojig person.. men ja.. känner mig inte riktigt bekväm med detta nya 23. TJUGOTRE. Det är så mycket på nåt sätt! När man är så här gammal skulle man mycket väl kunna ha familj, villa, bil, fast jobb osv, utan att det skulle vara något konstigt med det.. men Gud va långt ifrån det jag är!! Nåväl, behöver nog bara växa in i min nya ålder ! :)

Ialla fall så är det underbart roligt att fylla år! :)

Snart är det alltså dags för mig att ta mig ner till centralen för att ta 08.02-tåget mot Hallsberg! Gissa vem som kommer sova?! Brukar somna innan tåget hunnit rulla ut från persongen! finns inget mer sövande än att sitta i en bil/buss/tåg!

Gott folk! håll ställningarna i götet medan jag vistas hemma i skogarna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mhmmm. Natthis kommer du ihåg, Men mej glömmer du minsann att hänga ut här.... Morr

2009-03-19 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0