Ensam!

Rickard åkte för en stund sen.. å nu sitter jag här och gråter och tycker synd om mig själv..! Vi kommer ju ändå ses på fredag när jag ska hem, men usch vad ledsamt det känns nu! Är jag världens töntigaste eller vad!? Men vad snabbt man vänjer sig vid att vara två..Haft en supermysig helg!! så tråkigt att den redan är slut!! :(

Har hunnit skriva lite analys sedan rickard åkte, å det bidrar ju inte till lycka och glädje direkt...Usch! varför blir jag alltid så deppig när jag blir ensam efter en helg med Rickard?! Nu ska vi ju verkligen ses om några dar igen..! Men ju mer jag bor själv här, desto mer saknar jag sambolivet! Så himla mysigt det är att bo ihop! aja.. ska sluta gnälla nu! men ibland får man tycka synd om sig själv.

Nää. måste lämna tillbaka en film vi hyrde igår, There will be blood. Konstig film.


Kommentarer
Postat av: Bror

Daniel day lewis är ju helt briljant i den filmen!

2009-03-09 @ 06:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0