Fucking melodifestivalen.

USCH!! Jag är sååå arg! HUR kunde Malena jäkla operaidiot vinna!!?? FATTAR INGENTING!! Hennes låt var helt KASS! Vad händer med Alcazar liksom? Eller Ugglas? Eller vad sjutton som helst utom Malena operaErnman? (okej, inte Molly men annars vad som helst).
I år blir det ingen eurovision för mig inte. Kan inte stå bakom Sveriges besluts att skicka denna löjligt urdåliga låt. (okej, hur många gånger har jag inte sagt så, men i år är det sant!)

Annars ska jag snart iväg till Norrköping för att hoppa på tåget mot Götet! På tåget ska jag göra massa nyttiga saker, såsom innehållsförteckning till vår rapport! med andra ord får jag INTE sova idag! (har en tendens att sova så fort jag sätter mig i något som för sig framåt. dock inte flyg).

Nää.. frukost it is!

Kommentarer
Postat av: Annsanna

hehe, piffig sång det dära...

2009-03-17 @ 16:08:56
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Jenskan

Jag veet!! Fruktansvärt hemskt, Alcazar lär ju givet spelas i sommar ialf..

2009-03-17 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0