klantarnas klant.

Ja, det är jag som är!! Bara för att jag skulle slippa gå två gånger mellan kök och soffa så tog jag kaffekopp, glas med smoothie och äggkopp på samma gång. Det gick bra tills det var dags att ställa ner dem på bordet.. ja, jag hällde ut alltihopa, över bord, golv och soffa.. När jag sedan väl städat upp allt (usch vilken sörja!) så slår jag ut glaset med resterna av den goda hallonsmoothie, IGEN! men hallå! vad är mitt problem!??

God morgon förresten!
Hoppas ni haft en bättre morgon än mig! :)
Har gått en prommis och håller på och tvättar nu.. ska ägna dagen åt analysskrivning och mer tvättning.. måste även till stan en sväng och fixa lite grejer tills kvällen!

Dags att springa ner till tvättsugan igen!
Kram på er sötisar


KLANT!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha du låter PRECIS som jag, vissa är nog bara födda liite klantigare ;)

2009-03-09 @ 10:30:16
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0