Love is my drug.

God morgon! (eller snarare god förmiddag)

Nyss ätit god frukost efter mina sköna morgonpromenad i solen! helt otroligt underbart väder ute! Dags att plocka fram vårjackan!? Eller i mitt fall; köpa en ny vårjacka!

Jag var såå trött imorse när klockan ringde 7.30.. Sov en timme till innan jag till sist tog mig ur sängen! Ska iväg om en stund och "opponera" på vår referensgrupps arbete.. Sen hoppas jag att jag hinner till gymet en sväng innan det är dags för kör (igen!!). Imorgon blir det upp riktigt tidigt då jag ska jobba, börjar redan kl 07.00 i Kållered.. så måste nog åka vid sex någon gång.. med andra ord, upp kl 05 ca!! Det var inte igår man var uppe så tidigt! :)

Ska fixa håret och sånt nu..

Ha en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0