Män som hatar kvinnor.

Hola!
Tänkte bara tiita förbi och säga hej! :)

Spenderar min helg i fimpen! Snart dags för mig att bli firad av släkten! Smörgåstårta står på kvällens meny! :)
Igår när jag anlände till Hallsberg stod Rickard där och väntade på mig med en STOR bukett röda rosor och biocheckar! (Nu ligger han rejält på plussidan!) Så vi såg Män som hatar kvinnor igår - såå bra film! Motsvarade verkligen mina höga förväntningar!

Imorse samlade Rickard in fler pluspoäng genom att göra räksmörgås till frukost åt mig! :) Många plus blir det!

Nu ska jag fixa naglarna!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: anna

Jöss, så romantisk han är bror min.. :)

2009-03-15 @ 19:25:26
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0