Måndag.

God morgon!

När min klocka ringde imorse för att det var dags för mig att kliva ur sängen och ge mig ut, vad möttes jag av då? Ja just det.. REGN. härligt. Jag som skulle ha mina chinos och tygskor idag, kan jag bara glömma! Jäkla skitväder!!!

Usch.. och tråkigt är det här hemma nu när jag är helt ensam! :( saknar mina babes! ingen att ligga och prata skit med när man ska sova.. ingen att äta frukost med när jag vaknar.. helt tomt!

Nåväl, inte deppa över det.. har massa att göra denna vecka (som vanligt).. rapport ska skrivas klar, eller iaf så mycket som möjligt.. och det lär väl ta lite tid! ska snart iväg för att möta min grupp! ska även lägga i 6:ans växel och gå ner alla kilo tills den 14:e.. INTE långt kvar nu!!! och jag som inte har någon våg hemma.. ! :)

Ha en bra måndag!




SAKNA!!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det är tråkigt att vara ensam igen, blev inte ens någon frukost för min del blev lunch istället, men lika tråkigt att laga till sig själv och äta sen. hoppas du haft en bra dag puss och kram

2009-03-02 @ 18:35:59
Postat av: Emma

ja visst är det tråkigt att vara ensam igen. blev inte ens frukost för mig blev en lunch senare i stället men lika tråkigt det att äta själv och laga oxå. hoppas du haft en bra dag puss och kram

2009-03-02 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0