Pjuh!

Hej goingar!
Är så trött nu! Har precis avslutat pluggandet för ikväll.. måste sova! ska upp tidigt ju för att hinna med tåget till fimpen imorgon!

Har i alla fall hunnit bli ordentligt firad av mina underbaraste underbara!! Såå mysigt! Har också hunnit med träning, grupparbete och informationsmöte under dagen.. är riktigt imponerad av mig själv! :) men gud vad jag kommer behöva sova när detta projekt är över sen!! (dock påbörjar vi ny kurs dagen efter.. å till den föreläsningen ska vi läst 9 kapitel. lycka till med sömnen malin).

I alla fall.. nu fyller jag bara år i 9 minuter till.. sen är jag defenitivt 23.. usch! känns lite jobbigt att vara 23.. vad är det för ålder? 22 kändes bättre.. men men.. nu är jag ialla fall 23, bara att vänja sig!

Ska packa nu, sen sova!

Tack ALLA ni som fögyllt min dag!!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0