Plugg VS ligga i soffan..

God kväll sötisar!

Har inte hunnit med ett endaste inlägg idag, har haft fullt upp med plugg, plugg, plugg! Nyss kommit hem efter en runda på gymet med Anna! Alltid lika välbehövligt när man suttit på röven hela da´n!

Nu har jag precis ätit och borde verkligen skriva lite på rapporten.. men åh, jag orkar inte! Vill hellre lägga mig i soffan och kolla på TV! Måste också gå och handla .. har inga ägg (så kan inte äta mitt kokta ägg på morgonen) och ingen banan (så kan inte göra min morgonsmoothie).. måste pallra mig iväg.. men åh vad jobbigt!!

 Nåt kul annars är ju att rickard förhoppningsvis dyker upp här på fredag!! :) IHH! jag har ju sittning på kvällen, men han får klara sig så får vi mysa hela lördagen! Han kan få bjuda mig på bio tycker jag! ska framföra detta på ett smart och bra sätt.. :)

BY THE WAY!!!! Jag klarade ekonomitentan!!!!!! WIIIE! fatta, credd till mig för att jag klarat 2 tentor (varav den ena näst intill fullpott) samtidigt som jag jobbar hårt med projektarbetet! AH! underbart! jag är ju verkligen värd att bli bjuden på bio i helgen! :)

nu ska jag gå till affären!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0