Riktig kärlek varar för alltid!

Hurra hurra hurra!! För mig och Rickard som idag firar nio år tillsammans, varav ett år som förlovade! Som ni kanske minns var vi för ett år sen i Venedig i samband med vår åttaårsdag och förlovade oss!

Gud vad tiden gått fort! Kan inte förstå att vi redan varit tillsammans i nio (NIO!!) hela år! Känns overkligt på något sätt, men ändå så himla underbart!! Att efter nio år fortfarande ha så starka känslor för varandra, att fortfarande känna pirr i magen, att fortfarande kunna skratta tillsammans, att fortfarande ha så mycket att berätta för varandra, att kunna ha ett fungerande distansförhållande fast man innan bott tillsammans, att fortfarande vara lyckliga tillsammans och längta efter varandra, att sakna varandra och att bli alldeles varm i hjärtat för att man älskar någon så mycket, DET ÄR KÄRLEK! Gud, jag blir nästan tårögd när jag sitter här och skriver och tänker.. Att jag ibland känner så stark kärlek att ord inte finns för att beskriva hur jag känner.. att en blick säger mer än tusen ord..

Okej. nu ska jag sluta! Men ändå, nio år, det är STORT! :)



Ett år som förlovade! Datumet stämmer inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0