Tjolahopp!

Hej på er allihop!
Extremt dålig uppdatering här, jag vet!! Men som ni alla vet har jag ju varit hemma i finspång i helgen och då lämnas knappt någon tid till att blogga! Men, nu är jag tillbaka i götet igen, så nu blir det mer rofylld läsning här på bloggen! :)

haft det jätteskönt hemma! mycket mys, mycket fika och sånt som hör en riktig slapphelg till! :) Åkte med tåget hem i morse, lyckades sova HELA resan! (credd!) Har också hunnit med en 2-timmars föreläsning i skolan och lite grupparbete på det! Nu sitter jag på handels och väntar på att kören ska börja.. inte alls sugen på det idag.. men bara att ta sig i kragen och gå dit!

Imorgon blir det en välbehövlig sovmorgon (som att inte mina 10-timmarsnätter från helgen är nog) och en skön morgonpromenad! har varit alldeles för mycket fika i helgen, så nu är det dags att köra igång med hårträning igen! Blir såklart ett pass på gymet imorgon efter eftermiddagens föreläsning!

Näpp.. nu får det vara nog! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0