Vad händer?

Kära hjärtanes, jag tappar läsare!! What is going on? Tror det beror på lågkonjukturen.. folk har inte längre råd att ha internet = färre läsare! Finns helt enkelt ingen annan förklaring! :)

By the way.. hemma i fimpen i helgen! Inte sagt något till familjen, så tänkte surprisa dom imorgon! (okej, nu vet ju antaligen du martin, men ändå!)..! Kom sent går och har idag varit på biblioteket och sett till så de fixat böckerna till kursen åt mig! :)

Ska på after work (JA! det finns i fimpen också!) i em! Trevligt! :) Dock mycket dyrare än i Götet.. här kostar käk och öl 69:- medans det i Göteborg kostar 25 för en öl/vin/cider och då ingår mat!! Göteborg - Finspång 1-0.

Vad hände med våren förresten? I götet sitter man numer ute och fikar och spanar på alla vårblommor i solen. I fimpen är det snöstorm.
Göteborg - Finspång 2-0.

MEN! I Finspång har jag min raring och min familj... Göteborg - Finspång 2-1.

Summa sumarum:
Göteborg har bättre (iaf billigare) after work och också bättre väder! MYCKET bättre väder! (snudd på sommar).. men vad spelar det för roll när det fattas en bunt underbara människor som inte finns där!?

Nu ska jag äta lite godis (ur rickards påskägg.. måste vara försiktig så han inte märker nåt!).. Ha en kanonhelg!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va inte så säker på att det inte kommit snö i götet, här i borran var det ett vit snötäcke när jag gick upp i morse. Hoppas du får det kanon i Finspång. puss och kram

2009-03-27 @ 18:14:41
Postat av: Emma

Va inte så säker på att det inte kommit snö i götet, här i borran var det ett vit snötäcke när jag gick upp i morse. Hoppas du får det kanon i Finspång. puss och kram

2009-03-27 @ 18:15:55
Postat av: bror

Göteborg-Jag 2-7

2009-03-28 @ 02:37:55
URL: http://ballagarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0