Where I stood.

God morgon raringar!

En mycket regning tisdagmorgon här i Göteborg.. Varit ute och promenixat med Linda, men skulle varit bra mycket skönare utan regn! Tur man hade trevligt sällskap! :)

Sitter nu och sippar på min hallonsmoothie och mitt kaffe! bättre frukost får man leta efter! Ska om en stund iväg för att grupparbeta! Därefter har anna och jag bokat in oss på ett spinning 3 -pass.. Hualigen!! var länge sen, kommer antaligen inte kunna stå efter det!

Tänkte lägga upp en låt från youtube här, men fattar tydligen inte hur funkar! Hjälp någon!? :)

Lyssna iaf på denna donna: Missy Higgins. Min raring Linda som tipsat om henne.. lyssnat speciellt på Where I stood..
Helt underbar!!

Ha en toppentisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0