Störst av allt är kärleken.

God kväll goingar!

Hoppas ni haft en bra dag? Själv har jag haft fullt upp, grupparbete mellan 9-16, sedan träning och nyss hemkommen från Kör. Är trött nu.. får lite sovmorgon imorr´n iaf, det blir skönt! :)

Morgondagens schema är faktiskt rätt lugnt, ser ut ungefär så här:

8.00
- Promenad med Linda
12.00 - Grupparbete
17.00? - Träning

Så ska väl faktiskt inte klaga på morgondagen! :)

Annars? Saknar Rickard.. var ca 3 veckor sedan vi sågs.. och än ska vi inte ses. Denna vårtermin har varit tuff! Vi har träffats 2 ggr med 1 månads mellanrum mellan båda gångerna..Shit vad jag saknar att bo med honom! Vad jag saknar att komma hem och krypa upp i soffan med en kopp kaffe tillsammans.. att äta helgfrukost tillsammans.. att bara ligga i soffan en hel dag och inte göra någonting.. att tjafsa om vilket program vi ska se (jag vinner jämt!).. att komma hem till någon som bryr sig, något som saknat en.. det är underbart!! Och jag längtar verkligen tills den dagen kommer igen.. Nu kan jag se det, har ju passerat över halva tiden redan! Och sommar snart, då får vi vara tillsammans i hela tre månader! Vilken lyx! :) Rickard, älskling, du är det finaste, mest värdefulla som gått i ett par skor på denna jord!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0