Åhh.. tuff vecka framför mig!

God kväll raringar!

Nyss hemkommen från en lååång dag! Grupparbete mellan 10-17 och sedan kör mellan 18-21.. Borde verkligen gå och lägga mig nu då jag bröjar kl 8.00 imorgon, men är inte trött! Har skola enda till 16 imorgon.. var länge sedan man började kl 8.00! Åhh.. känner inte för det.. har fullt upp med långa skoldagar denna vecka och utöver detta vårt grupparbete som ska vara inlämnat på fredag.. Jag vet med andra ord vad jag gör denna vecka..

Annars känner jag mig lite smådeppig till och från.. Känner att motivationen till att plugga sakta sjunker.. saknar min Rickard, är sjuk trött på att ha distansförhållande.. Dessutom saknar jag min familj, mina vänner hemma och ja.. hem liksom! Men.. sånt är livet! Det går upp och ner.. bara att facea att jag har en down-period nu!

Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag!
Ska lägga upp bilder på mina nya skor med.. men får bli en annan dag, orkar inte nu!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jenskan

Darlingen.. Du som var så glad när du var hemma.. kom ihåg; Froooooot. Doooonaaatts!

Det är mindre än en månad kvar, klart man tappar mot. och bara vil hem då.. Unna dej Malin .. Unna dej! Pusspuss!

2009-05-12 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0